Що таке арбітраж

Что такое арбитраж
Рейтинг.
Токож хочемо вам порекомендувати арбитраж
Арбітраж трафіку — це покупка реклами в одному місці і напрям цього покупного трафіку на різні партнерські програми або інтернет — магазини, які платять за дію, наприклад, за реєстрацію користувача або продаж товару. При цьому купують рекламу з оплатою за клік, показ час розміщення. Щоб залучити клієнта у цей інтернет — магазин треба купити рекламу. Сподіваюся, такий грубий приклад (у хімії чи фізики його назвали б «досвід в ідеальних умовах») допоміг зрозуміти суть цього виду заробітку. Звичайно, в арбітраж трафіку не все так просто, як описано в прикладі. Саме тому, щоб процвітати в арбітраж трафіку, не варто відразу з головою кидатися в бій, сподіваючись на легкі гроші. Треба вивчити хоча б основи цього виду заробітку на партнерських програмах, а в ідеалі — знати тонкощі і особливості роботи з тим чи іншим видом трафіку. Оффер — це пропозиція від рекламодавця, компанія CPA партнерці. У ролі оффера може бути інтернет — магазин, онлайн гра, товар або послуга. Словом, все те, за що рекламодавець буде платити арбитражнику. У прикладі вище в ролі оффера виступає інтернет — магазин, який продає телефони. Тих, хто займається арбитражом трафіку, називають арбитражниками. Саме своєю рекламною компанією він змушує клієнта купувати товар. Загалом, якщо ви хочете професійно займатися арбитражом трафіку, то можете сміливо говорити друзям і рідним, що ви — арбитражник (у відповідь можна побачити здивовані очі і почути пораду , особливо від батьків, але з появою першої істотного прибутку це проходить). Як заробити на арбітраж трафіку. Сподіваюся, з визначенням, що таке арбітраж трафіку, все більш — менш зрозуміло. Тепер виникає питання: як же заробити на арбітраж трафіку. Вибрати відповідну партнерську програму, на яку будемо лити трафік, і зареєструватися в ній. Вибирайте собі нішу і оффер, який був би Вам цікавий. Визначитися з тим, як ви будете залучати трафік на вибраний оффер. Тут все залежить від товару. Треба мати уявлення про суміжних інтересах Вашої цільової аудиторії. Це можуть бути комп’ютер або ноутбук, планшет і телефон. Скласти рекламну компанію і налаштувати її під інтереси Вашої цільової аудиторії. Якщо Ви вибрали в якості джерела трафіку тизерну мережу, то, відповідно, треба поповнити в ній баланс і зробити тизери. Стежити за статистикою і аналізувати трафік. Отримати дохід в партнерській програмі, яку вибрали в пункті Profit.