Як підготувати квадроцикл до виїзду: заміна моторного масла і обслуговування ходової частини

155

Поїздки на квадроциклах дарують наповнені адреналіном емоції, свободу пересування по важкодоступній місцевості. Ці потужні всюдиходи без проблем доставляють нас на риболовлю, за грибами. Але любиш кататися-люби і саночки возити. Розповімо, як обслужити квадрик перед покатушками і продовжити його ресурс.

до виїзду на природні простори квадроцикл необхідно підготувати

При обслуговуванні квадроцикла дуже важливо грамотно подбіратьмасла і мастила, інші засоби, використовувані при догляді за технікою. Тільки так можна забезпечити його надійність і безвідмовність роботи. Квадрик часто експлуатується в особливо жорстких умовах. З цієї причини і мастила для нього повинні вибиратися з урахуванням їх здатності витримувати екстремальні навантаження і працювати в широкому діапазоні температур. Щоб не прогадати, всі ці витратні матеріали повинні бути якісними, від лідерів галузі. Таким і є німецька компанія liqui moly, продукція якої вже не один десяток років є еталоном якості, що підтверджується експлуатацією техніки в самих різних умовах, результатами численних незалежних експертиз і нагородами від спеціалізованих змі.

Обслуговування мотора і ходової частини

Тепер переходимо до власне обслуговування. Почнемо з мотора. Якщо ви експлуатуєте квадроцикл круглий рік, виїжджаєте на ньому в будь-яку погоду, то оптимальним варіантом мастила для двигуна буде синтетичне моторне масло atv 4t motoroil 5w-50. Зверніть увагу на широкий діапазон по в’язкості. Якраз такий і потрібен, щоб двс був захищений і надійно працював як при -20°c, так і при +40°с.сезонна заміна масла в даному випадку не буде потрібно.

Про те, як підготувати квадроцикл до зимової експлуатації, читайте в статьекак підготувати квадроцикл до роботи взимку: масло, редуктор і антифриз.

Якщо квадрик виїжджає з гаража переважно в теплу пору року, то оптимальним буде синтетичне моторне масло atv 4t motoroil offroad 10w-40. Міняти мастило в двигуні потрібно згідно з рекомендаціями заводу виробника техніки з урахуванням умов її експлуатації. З трансмісією все аналогічно. Якщо варіатор-мокрого типу (наприклад, yamaha grizzly), то використовуємо моторне масло, а якщо сухого, то і мастило йому не потрібна.

моторні масла від liqui moly забезпечують максимальний захист двигуна навіть у важких умовах експлуатації

Редуктори переднього і заднього мостів також необхідно періодично обслуговувати. Для них в лінійці liqui moly є спеціальне трансмісійне масло motorbike axle oil atv 10w-30. Воно ж використовується для муфт підключення переднього приводу квадроциклів, а також в гальмах мокрого типу. Цей продукт всесезонний-замінювати його потрібно тільки після досягнення пробігу або терміну служби, визначених інструкцією по експлуатації.

мінеральне трансмісійне масло підходить і для стандартних, і для важких умов експлуатації

Крутний момент від двигуна на редуктори може передаватися як ланцюговим приводом, так і карданами. Дані елементи трансмісії також вимагають очищення і мастила. Для ланцюга використовуємо перевірений мотокросом составmotorbike kettenspray enduro, а для карданних передач — мастило lm 50 litho ht.

Тепер переходимо до самої навантаженої частини розглянутої нами техніки — підвісці. Якщо в «вуха» важелів впресовані сайлентблоки (вони ж гумометалеві шарніри), то вам пощастило і нічого робити не потрібно. А якщо в шарнірах є прес-маслянки, то вузли з втулками вимагають мастила. Майстри радять перед тим, як приступити до роботи, очистити з’єднання і трохи відпустити затяжку гайок пальців. Полегшити роботу, а заодно і видалити іржу допоможе спеціальний розчинник іржі з дисульфідом молібденамоѕ2-rostloser.

спрей для приводного ланцюга (1) якісно змащує її, вберігає від зносу і розтягування. Розчинник іржі (2) полегшує відкручування різьбових з’єднань, порушених корозією, забезпечує їх подальший захист. Високотемпературна консистентна мастило (3) підтримує працездатність вузлів і механізмів на високому рівні

Універсальна високотемпературна мастило lm 50 litho ht є ідеальним варіантом і для шарнірів. Вона призначена для змащування розбірних підшипників при їх обслуговуванні. Як показує практика, при регулярному догляді шарніри підвіски демонструють невисокий знос навіть в жорстких умовах експлуатації техніки (вплив води і абразиву, який впроваджується в мастильний матеріал і точить контактні поверхні). Шприцювати з’єднання необхідно до виходу з шарніра брудної мастила. Робочий температурний діапазон мастила lm 50 litho ht — від -30°с до +140°с, тобто перекриває практично всі погодні умови. Після виконання робіт не забудьте затягнути гайку необхідним моментом.

Незайвою перед виходом на маршрут буде і обробка внутрішньої частини підкрилків спеціальної силіконової мастилом silicon-spray. Для чого це потрібно? так чинять професіонали для того, щоб знизити прилипання бруду до даних елементів. Метод працює-доведено на практиці!

безбарвна мастило-силікон легко наноситься, надійно захищає пластик і гуму

Деякі власники квадроциклів обробляють силіконовим мастилом стики пластикових панелей обважування, щоб усунути їх тертя між собою і викликані цим скрипи. Але зізнайтеся: чи чуєте ви що-небудь в шоломі, коли все заглушає гуркіт мотора? явно ні. Так що останню маніпуляцію ми віднесемо до розряду необов’язкових.

Запалювання і електрика. Профілактика проблем

Замок запалювання квадроцикла має досить непоганий захист від проникнення вологи, але, незважаючи на це, варто зробити профілактику і йому. Для змащення личинки добре використовувати спеціальний складturschloss-pflege. Для замкових механізмів, петель, підніжок можна рекомендувати мастило wartungs-spray weiss, вона врятує від бруду і запобіжить поширенню корозії.

спеціальний засіб (1) забезпечує безпечне змазування циліндрів замків. Грязеотталкивающая біла мастило (2) утворює захисний шар, до якого не прилипають волога, пил та інші забруднення

У перелік стандартного обслуговування квадроцикла варто включить і обробку контактних груп електрообладнання спеціальним мастиломelectronic-spray. Особливо це важливо, якщо ви експлуатуєте техніку цілий рік, і вона часто стоїть під відкритим небом і смиренно терпить всі погодні явища і опади.

спрей для електропроводки змащує контакти, прибирає оксиди і надійно захищає від корозії

Мийка квадроцикла

Зрозуміло, техобслуговування не обходиться без якісної мийки. З нею вам дуже допоможе універсальний шампуньmotorbike cleaner, який дає рясну піну і добре справляється навіть зі стійкими забрудненнями. Однак навести лиск тільки зовні недостатньо. Квадроциклу з мотором, що має водяне охолодження, необхідно як слід промити радіатор системи. Адже він, як правило, заліплений комахами, глиною та іншим брудом. Для її ефективного видалення потрібен спеціальний очищувач kühler aussenreiniger. Під впливом засобу навіть стійкі забруднення розм’якшуються за 2-3 хвилини — ви зможете без праці очистити зовнішні поверхні радіатора за допомогою слабкого напору води. Завдяки регулярному очищенню ви убезпечите систему від можливих проблем, ну і непогано заощадите на професійному очищенні.

дбайливий очищувач для мотоциклів (ліворуч) видаляє масляні, жирові, грунтові забруднення швидко і без слідів. Очищувач зовнішньої поверхні радіатора (праворуч) чудово справляється з усіма видами важких забруднень

Пам’ятайте: перш ніж взятися за обслуговування свого квадроцикла, обов’язково ознайомтеся з рекомендаціями, які дані в заводському керівництві по експлуатації. У ньому вказані всі допущені мастильні матеріали. А якщо у вас закрадуться сумніви в правильності вибору, то зверніться на технічну підтримку liqui moly. Фахівці порадять і підберуть відповідний препарат з продуктової лінійки, що є аналогом рекомендованого виробником.

Загляньте в бібліотеку клубу » техніка в порядку з liqui molyсадовой техніки та інструменту з цих статей: