
Новий принцип ранжирування новин ускладнив життя не тільки
фахівцям, але і просувають свої проекти підприємцям. Як боротися з
тим, що записи тепер тасуються, як карти в колоді, і з допомогою
чого збільшити охоплення — в цьому матеріалі. Після того як
Instagram офіційно анонсував нову «розумну» стрічку, деякі KPI і
принципи роботи із соцмережею змінилися: тепер на перший план
вийшла не гонка за кількістю передплатників, а планомірна робота по
збільшенню обхватів. За зростання залученості тепер борються всіма
способами: не лише офіційно дозволеними, але і «сірими». Блогери
об’єднуються в закриті чати, які додають свої пости. Діляться
публікаціями, щоб потім взаємно коментувати записи один одного.
Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі buy instagram
likes.
Пости людей, з якими ви ведете листування, знайомі в реальному
житті або перебуваєте в друзях у Фейсбуці. Нещодавно з’явилася мода
на нову фішку: санітарний день в обліковому записі. Це коли ти
блокуєш акаунти у яких від 1000 підписок на інші акаунти, є
арабські та турецькі букви. Хлопці у яких 1000 і більше підписок
явно не побачать ваш профіль, але сильно псують статистику. Як ми
з’ясували, алгоритм рандомно показує ваше фото деяким вашим
передплатникам і якщо вони це лайкають, то він піднімає фото у всіх
по стрічці вгору, що дає сильний приріст в лайку. Пости, які
містять занадто частотні хештегі (такі як #спорт або #москва),
набирають низьке охоплення.
У 2018 році вони знижують рейтинг поста в стрічці, а не допомагають
отримати лайки, як було раніше. Перестаньте копіювати хештегі із
заміток і вставляти їх в пост: заощадите час і зробите посаду більш
помітним у стрічці. Блокуємо неактивних користувачів. Цей спосіб
скоротить кількість передплатників, але він зробить охоплення
аккаунта вище. Сміливо відкриваємо розділ «Мої передплатники» і
натискаємо кнопку «Заблокувати» поряд з акаунтами, не проявляють
жодної активності на сторінці. Зробити це можна за допомогою
спеціальних сервісів, наприклад, Popsters.