Як просунути инстаграмм

1-29-2019

Как продвинуть инстаграмм
Запам’ятовуйте схему: регулярно публікуєте instagram історії на історії реагують передплатники Instagram враховує це Instagram піднімає публікації в фидленте зростає ER облікового запису і зростає цільової органічний трафік.
Токож хочемо вам порекомендувати продвижение инстаграм
Розвиваємо теорію ранжирування алгоритмічної стрічки. Чим більше реакцій на кожну вашу публікацію, тим вище шанс піднятися в алгоритмічної стрічці.
Мотивувати переглядати історії і не пропускати їх.
Кожен день instagram історії дивляться 200 мільйонів чоловік. Теоретично, через Instagram історіях можна спілкуватися з тими, хто не бачить ваш контент в алгоритмічної стрічці. Цю аудиторію можна переводити на ваш аккаунт і на ваші публікації.
Влаштовуйте холивары, починайте інтригу, змушуйте передплатників зацікавитися контентом у вашому акаунті.
У деяких облікових записів доступна кнопка посилання. В якості посилань можна використовувати адресу однієї публікації в Instagram. На жаль, публікація відкриється у внутрішньому браузері Инстаграма. Відвідувач історії не зможе прокоментувати, лайкнути публікацію, швидше за все, його перегляд не зарахують в загальну статистику історії. Зате посилання простіше, ніж перейти в аккаунт, знайти потрібну публікацію і переглянути її. Instagram зафіксує клік, по такому посиланню, що теж піде в плюс для загального ER облікового запису.
Щоб відвідувачі історій, написали вам в лічку їх потрібно просто попросити.
Влаштуйте лінію зворотного зв’язку і отримуйте від передплатників поради по продукту, сервісу і контенту.
Влаштовуйте конкурси та розіграші, через Instagram історії. Нехай бажаючі брати участь у конкурсі пишуть вам в лічку.
Якщо історії часто переглядають і не хочуть пропускати, отже, вони цікаві для передплатників. Найімовірніше, цікавий і контент облікового запису. Користь буває різною: навчання, розвага, інформування. Головне, щоб передплатники отримували те, що заради чого підписувалися. Виконання, звичайно, дно конкретне, але ідея вогонь. Кожен відвідувач історій швидко переглядає історію і переходить до наступної. Якщо історія не цікава, або її важко прочитати, історію пропустять.
Крім офіційної таргетованої реклами, в Instagram історіях, можна закуповувати у блогерів рекламне розміщення та інтеграцію, влаштовувати обмін публікаціями і колаборацію.
Якщо ви зробите публікацію в історіях, в яких порекомендуєте своїм передплатниками звернути увагу на чийсь аккаунт, і вкажете активне посилання, через @, найімовірніше, вам відповідять взаємністю. І ви отримаєте трафік від іншого блогера.
Регулярно ставити запитання і брати зворотний зв’язок від передплатників.