Як дати оголошення безкоштовно про продаж товару

7-15-2019

.

Як продавати більше, ніж конкуренти: поради керівника тут. По — перше, вона не буде коштувати вам ні копійки, тільки займе трохи часу на налаштування і підтримку. А значить, ви отримаєте додаткові бали від однієї з основних пошукових систем. Крім того, серед основних переваг: відображення вашої компанії на карті; збільшення трафіку на сайт; отримання реальних відгуків відвідувачів та клієнтів; відображення вашої компанії в топі пошукової видачі; отримання додаткових даних для аналізу, наприклад, про кількість клієнтів, які повернулися, або популярних годинах відвідування. Як це впливає на ранжування.

Кожен репост цього запису позитивно впливає на SEO, піднімаючи ваш пост вище в пошуковій видачі. А її, як ви знаєте, переглядають всі. Чим релевантні запис, тим вище вона буде в пошуковій видачі. Припустимо, ви робите запит «психолог, київ». Тим більше якщо врахувати, що це абсолютно безкоштовно. Готові використовувати ці переваги для вашого проекту. Номер телефону, адреса, сайт, час роботи і т. Логотип або фотографія вашого офісу, магазину або закладу. Тобто, якщо у вас ще немає останньої, вам потрібно буде створити. Сервіс підкаже, як це зробити. У вікно пошуку введіть назву свого проекту або адресу. Якщо в списку його немає, додайте. Вкажіть всі необхідні дані, а саме: назва; країну; адреса; місто; поштовий індекс; основний телефон компанії; категорію. Обов’язково поставте галочку в кінці, якщо ви працюєте з клієнтами віддалено або на виїзді.

Вкажіть в ньому, в яких містах чи на якій відстані від місця розташування компанії потенційно знаходиться ваша цільова аудиторія. Це потрібно для того, щоб люди могли знайти вас на карті або через пошук, коли будуть шукати схожі послуги або товари, як у вас, у конкретному районі. Підтвердіть, що ваш бізнес реальний. Протягом двох тижнів на адресу, яку ви вказали в профілі компанії, вам надішлють лист зі спеціальним кодом підтвердження. Ця дія відкриє доступ до безлічі додаткових можливостей. Є й альтернативний варіант – перевірити автентичність за допомогою телефону. Зараз ви можете пропустити цей крок.

Але якщо ви хочете, щоб про вашому бізнесі знали, його існування потрібно обов’язково підтвердити. Додайте логотип, фото, час роботи. Використовуйте ключові слова, за якими ви хочете, щоб компанію знайшли в пошуку. Тільки не перестарайтеся з «ключами», опис має бути написано в першу чергу для людей. Ви завжди можете відредагувати дані профілю. Для цього у верхньому правому куті є кнопка .