Ремонт фотоапарата olympus e-20p

7

Ремонт фотоапарата olympus e-20p.мені подобаються фотоапарати фірми olympus. Давно почав ремонтувати плівкові, як прості мильниці, так і просунуті псевдо дзеркалки. Не тому, що як ремонтнику подобаються за легкість складання розбирання. Але є в конструкціях якась логіка компонування, технічна витонченість елементів.

Корпорація olympus заснована такесі ямасітою (takeshi yamashita) 12 жовтня 1919 року.змінивши кілька назв, прийшла до логотипу зі словом olympus. Після сертифіката компанії мінольта, отримав свій другий сертифікат від фірми олімпус.

Так відволікся трохи.

Продовжую, прийшов в ремонт дуже, дуже не поганий апаратик olympus e-20p.з категорії псевдо дзеркалок. Є в наявність досить потужний об’єктив і матриці хорошого розміру.дефект прописаний: некоректна робота затвора і діафрагми. І навіть знімки прикладені. Знаючий користувач попався, правильно визначив дефект парочку вузлів. Шуттера і апертури.коли мені перший раз прийшов такий дефект, довелося витратити практично весь день на відпрацювання ремонту. Діяв повільно і обережно. Оскільки представництво фірми не могло надати підтримку. У них подібний дефект був не зафіксований в мануалах. Довелося прориватися самостійно. І як завжди нічого не лежало на поверхні, довелося розбирати об’єктив «до самого денця». Спочатку припускав дефект шлейфів управління. Або перегнулися і лопнули від експлуатації, може неконтакт в роз’ємах. Все виявилося і простіше і складніше. На елементах діафрагми і затвора виявилося масло. Яке і склеїло тонкі і легкі елементи так міцно, що приводи не змогли роздерти. Можливо, що лінзи об’єктива працюють як збільшувальне скло і нагрівають всі деталі всередині. Але масло осідає тільки на затворі і діафрагмі. Нормального пояснення процесу так і не знайшов. Так це не важливо. Зате знайшов спосіб звитися від забруднення. Вірніше два.

перший. опускаю блок повністю в банку зі спиртом і подаю харчування на приводи. Подригав трохи ламелями, витягаю і просушують. Ніби як радикально. Але не дає сто відсоткової гарантії. Був один повернення з таким-же дефектом.

другий. розбираю все, промиваю, додатково протираю елементи графітовим пилом і збираю назад. Повернень не було. Але доводиться розбирати і працювати з дрібними детальками і збирати все в початковій послідовності. Складно тільки перший раз.як в дитячій лічилочці.»якщо вас трамвай задавить, ви звичайно скрикніть. Раз задавить, два задавить, а потім звикніть».чому підписався на цю справу, розбирати і протирати, а не міняти об’єктив повністю. Взагалі — то так і робив по гарантії. Там важливі терміни ремонту. Клієнт чекає і ніжками топче. Перекинув об’єктив, прогнав по тестах. Ремонт протягом доби. Відзвітував перед представниками фірми.але в платному варіанті на таке мало хто погоджувався, оскільки об’єктив коштує нормально так, та й чекати посилку з москви 4-5 днів (дорожче), а з алішки і все 20 (дешевше). Після чергового тренінгу, в процесі розмови з інженерами московського сервісу рішення було знайдено. Вони подарували мені п’ять об’єктивів на цю модель (природно з залиплими шторками). Я їм у відповідь ось ці фото, як розібрати і відновити вузол. Такий ось обмін подарунками між стражденними. Приїхавши в рідне місто, в перервах між боями перебрав і відремонтував їх.при черговому замовленні просто перекидаю бракований на відновлений, час ремонту одну добу. У вільний час перебираю знятий об’єктив і знову в справу.розговоритися.

Завжди приємно згадати подолання труднощів і хороших хлопців.за стандартним сценарієм йде ремонт, знімаю панелі корпусу.на цьому апараті вони прямо в скульптурному виконанні. Відкрутив всі болтики і потрібно все акуратно зняти.

Вгорі невеликий затик, оскільки в корпус вбудована ще й кобра спалаху. А там дроти і 270в. Поділяю корпус об’єктива і верхню частину апарату. Відкидаю назад, під ним ще купка шлейфів і проводів.

Заодно комплектом знімається і задня частина корпусу з дисплеєм.

Потім знімаю основну плату. На ній припаяна матриця.

Верх знятий. Потім розряджаю конденсатор спалаху, знімаю парочку плат.

Демонтую видошукач складної форми. Такий перископ з купкою лінз і дзеркал.

Відкривається задня частина об’єктива з пластиною кріплення до корпусу. Відкручую болтики кріплення і можна знімати сам об’єктив.

І випотрошений корпус.

Вся попередня розбирання.

Потрібно зняти найперший, декоративний барель з тушки об’єктива викручую болтики, витягаю колечка.

Можна знімати. Обережно з хвостами шлейфів.

Перший знятий. Потрібно акуратно розкріпити шлейфи. Приклеєні на тонкий подвійний скотч і трохи притиснутий болтиками. Прогріваю з’єднання феном для волосся. Він нагріває приблизно до сімдесяти градусів і точно нічого не спалить. Клей розм’якшується і можна без проблем роз’єднати шлейфи.

Потім другий барель, викручую болти кріплення, виймаю колечка.

Ще демонтувати блок контактів.

Другий барель звільнений, розсовую циліндрів і витягую блок діафрагми і затвора.

Потрібно все розібрати і промивати.

На цьому фото чітко видно соленоїд управління затвором (шутером).

На цьому фото я відкрив затвор, під ним ламелі діафрагми і видно маленький кроковий моторчик їх приводу.

Все промито і відчищено. Припорошено графітовим пилом. Можна збирати назад.