ПЕРЕВАГИ ВИГОТОВЛЕННЯ зовнішньої реклами

6-10-2019


Зовнішня реклама в сучасному світі знаходить все більш широке застосування. Розміщується така реклама зазвичай в місцях з великим потоком людей, що в позитивну сторону позначається на показнику її ефективності.
Також хочемо вам порекомендувати http://g2-extreme.com/services/razmeshchenie-promostoek-i-drugih-pos-materialov
Як і будь-який інший спосіб просування товарів і послуг, зовнішня реклама має свої переваги і недоліки. Завдяки тому, що розміщення зовнішньої реклами можливо практично повсюдно, і її не можна вимкнути або викинути, вона продовжує привертати увагу потенційної цільової аудиторії просувається товару або послуги рівно стільки, скільки буде розміщена.
Так, наприклад, якщо потрібно залучити додаткових відвідувачів в магазин, офіс або, приміром, банк, найбільш правильним рішенням виявиться розміщення реклами на фасаді будівлі, де розташована організація або торгова точка. У тому ж випадку, якщо увага має бути привернута до товару чи послуги, кращого варіанту, ніж рекламний щит на шосе з великим потоком машин, просто не знайти.
Замовити послуги рекламної агенції з розміщення зовнішньої реклами досить просто, тим більше що число компаній, що займаються даним видом діяльності, досить високо. Але перш ніж підписувати договір, переконайтеся в тому, що запропоновані в оренду місця для розміщення зовнішньої реклами пройшли процедуру узгодження з адміністрацією міста.
Найбільш істотним недоліком є те, що виготовлення зовнішньої реклами являє собою досить трудомісткий і дорогий процес. А враховуючи той факт, що місця на рекламних щитах більшістю рекламних агентств здаються звичайно на тривалий термін (більше 3 місяців), для проведення короткострокових рекламних компаній зовнішня реклама використовується вкрай рідко.
На перегляд рекламного білборда людина витрачає не більше декількох секунд. А тому для того, щоб зацікавити потенційного споживача товарів і послуг, потрібно дуже сильно постаратися. Цікавий і яскравий текст, великі фотографії, сміливі колірні рішення — все це в ідеальному співвідношенні обов’язково приверне увагу і зробить рекламу ефективнішою.