Користі — на копійку, розмов — на мільйон


Знаєте, яка «упаковка» потрібна вашому бізнесу? Тільки не плутати з рекламою, неймінгом і все в цьому роді — це «етикетка». Саме «упаковка» дозволить вам не просто привернути увагу, але і закріпитися на ринку! «Упаковка» — це користь, яку ваш бізнес приносить людям. Деякі роблять ставку на «етикетку», перетворюючи бізнес в мішуру. Але такий підхід, по-перше, банально непорядною. Рано чи пізно він почне притягувати до себе негатив — а це нікому не потрібно. По-друге, що ще банальніше — люди почнуть розуміти, що їх ошукали. Бізнес без користі — скочується, загалом, звичайне шахрайство. Рекомендую http://bleck.kiev.ua

Буває так, що користі мало. Є цілі галузі в бізнесі, які цим грішать. Користі — на одну копійку, а балачок — на мільйон. Деякі робили таким чином швидкі гроші, але такі гроші нікому не приносили щастя. Формально це не шахрайство, так як клієнти за свої гроші щось отримували. Але не отримували те, на що розраховували — і це все одно було обманом. Загалом, нічого доброго.

Тому вам потрібно прагнути, щоб користь від вашого бізнесу була:

А) серйозною;

Б) чесною.

Дуже добре, якщо ви її не тільки створите, але і зможете сформулювати і винести на «етикетку», пояснивши людям, чому у вас користі більше і чому ваша користь , вибачте за тавтологію, «найкорисніша».

Наприклад, клінінгова компанія приносить користь клієнтам? Звичайно! Але клінінгових компаній багато. Подумайте, над тією користю, яку ви змогли б додати в клінінговий бізнес — рентабельною і кидається в очі. Наприклад, застосування при клінінг спеціальних запахів — відповідно до порад фахівців у галузі ароматерапії. Або додавання, за порадою лікаря, у воду, якою проводиться прибирання — якого-небудь засобу, який допоможе ефективніше боротися з вірусами і бактеріями. Найкраще, щоб це був ексклюзив.

Саме просте додавання користі, яким користуються багато — це додатковий подарунковий продукт або подарункова послуга. «Кожна десята поїздка безкоштовно», «на кожен другий товар — знижка 50%». Це вже старе, як світ. Але людям подобається, і прекрасно працює.

Але все це перший вид користі, перший вид «упаковки». Користь індивідуальна.

Є ще другий вид, не менш цікавий. Користь соціальна. Люди розуміють, що вони — частина соціуму. І що, приносячи користь суспільству, ви приносите користь і їм теж. Сьогодні у нас це часто зводять до благодійності. Це — добре. Але ж просто переказом грошей комусь нужденному, потенційна соціальна користь адже не обмежується, правда?

До питання можна підійти творчо. Наприклад, в ході дослідження дізнатися проблему, яка турбує мешканців конкретного міста чи регіону, і забити у своїй товар, свою послугу — кошти, які підуть на цікавий проект, який цю проблему буде вирішувати. Так теж непогано?

Загалом, коли ви визначили мету і почали тільки писати план — чітко визначте користь, яку ваш бізнес буде приносити людям. Це буде тим, що не тільки утримає вас на плаву, але, при правильному підході, допоможе піднестися до вершин!