Де застосовують лінійний підшипник

10-21-2020

Застосування підшипників в автомобілі

Розбираючи окремі системи і в цілому весь автомобіль, слід сказати про величезний спектр деталей, що підтримують всі в робочому стані. Робота двигуна машини немислима без підшипника генератора, підвісного підшипника, підшипника колеса, підшипника карданного валу. У кожній частині машини, в якій з’являється рух або навантаження викликані рухом, дією або ж вагою пристрою, а також будь-які форми передачі руху або навантаження, з’являється необхідність в певній формі опори. Автомобіль не є однорідним пристроєм, не тільки з точки зору опори. Можна виділити ряд систем, в яких використовуються більш як один тип підшипників. Давайте розберемо підшипники по їх типам більш докладно. Також хочемо вам порекомендувати https://grizlicnc.com.ua/tovar-linejnyj-podshipnik-hgh15-ca-hiwin лінійний підшипники.

Типи підшипників, які використовуються в легкових автомобілях

Набагато частіше застосовуються підшипники кочення, що використовують незначний опір фрикційного тертя. В обладнанні важкого типу, екскаваторах, навантажувачах, домкратах, легко знайти шарнірні підшипники ковзання, а в легкових автомобілях — рідкість. Найчастіше використовуються різного роду втулки і шайби ковзання, особливо в елементах, від яких необхідний найнижчий рівень шуму, мала вага і невеликий простір для установки між валом і корпусом.

Найбільш поширеними є кулькові підшипники, починаючи від радіальних одно- і дворядних звичайних, закінчуючи опорними підшипниками (стопорними) складної конструкції. Не менш поширені також конічні роликопідшипники.

Дуже часто можна зустріти різні різновиди голчастих підшипників, при цьому абсолютно переважають так звані голчасті роликопідшипники, т. Е. Контейнери з тілами кочення.

Щодо рідкісні циліндричні роликопідшипники, і це через їх обмеження щодо перенесення складних навантажень.

Найрідше в автомобілях зустрічаються підшипники само-установлювальні, будь то кулькові або роликові.

Наполегливі сферичні роликопідшипники також відсутні. Однак слід згадати, що вони домінують у важкому обладнанні і сільськогосподарської техніки.

Варто пам’ятати, що конструкції підшипників, застосовуються в автомобільній промисловості, часто відрізняються від стандартних конструкцій. Найбільш поширені незначні зміни розмірів щодо стандартних деталей, які найчастіше є результатом політики виробника, ніж вимогами технічних регламентів. Однак у багатьох випадках ми маємо справу зі складними конструкціями, такими так натяжна ролик, елементи керма і т. Д.

Стандартні підшипники можна зустріти в маточинах коліс і мостах, в генераторах і кондиціонерах.